Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

ΝΤΡΟΠΗ:Ιερείς στην Πρέβεζα ευτελίζουν τα Μυστήρια της Εκκλησίας,"μεταφράζοντάς" τα στη Δημοτική!

Μ ε το θέμα ασχολήθηκαν σήμερα "Τα Νέα",γράφοντας τα παρακάτω:

Τον τελευταίο καιρό (περίπου τα δύο προηγούμενα χρόνια) άρχισαν πολλές ενορίες της Μητροπόλεώς μας να χρησιμοποιούν στη λατρεία τη δημοτική γλώσσα. Να λειτουργούν (όλη τη θεία λειτουργία ή μόνον κάποιες ευχές της αγίας αναφοράς συνήθως), να βαφτίζουν και να ευλογούν γάμους στη Νέα Ελληνική».

Με αυτόν τον τρόπο περιγράφουν υπεύθυνοι της Ενορίας Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου Πρεβέζης την απόφασή τους να τελούν τη Θεία Λειτουργία μεταφρασμένη στη δημοτική. Και όπως εξηγούν, το έκαναν προκειμένου οι πιστοί να κατανοούν καλύτερα τον λόγο του Θεού. «Αν δεν κατανοούμε τις προσευχές και τον λόγο του Θεού (Ευαγγέλιο) δεν «μπορεί και δεν γίνεται να μπει στην καρδιά μας και να την αλλάξει (...). Η σημερινή γλώσσα θα λειτουργήσει ως φως που θα ανοίξει τον δρόμο στον λόγο του Θεού να φωτίσει την καρδιά μας και τη ζωή μας», γράφουν σε κείμενο που έχουν δημοσιεύσει στο Ίντερνετ.

Η ιστορία θυμίζει τα «Ευαγγελικά»· την αντιπαράθεση που είχε ξεσπάσει το 1901, όταν ο συγγραφέας Αλέξανδρος Πάλλης είχε μεταφράσει τότε στη δημοτική κείμενα του Ευαγγελίου, τα οποία είχαν δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Ακρόπολις». Υπήρξαν όμως αντιδράσεις από υποστηρικτές της αρχαίας γλώσσας. Ξέσπασαν βίαια επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας- υπήρξαν μάλιστα και νεκροί- και η δημοσίευση των ευαγγελικών κειμένων στη δημοτική διεκόπη.

Στην Πρέβεζα πάντως αρκετές ενορίες τελούν σήμερα τη Θεία Λειτουργία, αλλά και γάμους ή βαφτίσεις στη δημοτική. «Εδώ και λίγο καιρό κάνω τη θεία λειτουργία στη δημοτική. Ο κόσμος το ζητάει και το ευχαριστιέται. Όλο το εκκλησίασμα το επιθυμεί και το απολαμβάνει», λέει στα «ΝΕΑ» ο εφημέριος του ιερού ναού Αγ. Γεωργίου Γαλήνης Παπαδάτων Πρεβέζης πατήρ Θωμάς Σωτηρίου. «Με τον ίδιο τρόπο, στη δημοτική δηλαδή, κάνουμε γάμους και βαπτίσεις. Θέλουμε να καταλαβαίνει ο χριστιανός τι λέμε. Είναι στη γλώσσα που μιλάμε τώρα, όχι στη γλώσσα που μιλούσαν τότε, όταν γράφτηκαν τα ιερά κείμενα», προσθέτει.

Την άποψη του πατρός Θωμά συμμερίζονται άλλοι 86 ιερείς της Πρέβεζας, που έχουν συντάξει ένα κείμενο και το έχουν αναρτήσει στο Διαδίκτυο απαντώντας με αυτόν τον τρόπο σε ομάδα 13 ιερέων από την Αττική που τους εγκαλεί για την ενέργειά τους. «Προσπαθήστε πατέρες να μην ασχοληθείτε με το μονοτονικό. Δεν συμφωνούμε ούτε εμείς, αλλά η πραγματικότητα μάς... ξεπερνάει. Τα παιδιά όλων μας αυτό έμαθαν. Γι΄ αυτούς γράψαμε την απάντηση. Σεις μπορείτε άνετα να χρησιμοποιείτε και μονοτονικό και πολυτονικό! Αυτοί, τα παιδιά μας, πρέπει να ενημερωθούν σωστά ώστε να γίνει “δική τους η ατμόσφαιρα” των ναών» γράφουν μεταξύ άλλων.

Η αντίδραση: ευτελισμός

«Αυτά τα κείμενα είναι ιστορικά. Είναι μέσα στην παράδοση της Εκκλησίας. Δεν γίνεται να αποκαθηλώσουμε τη γλώσσα. Ευτελίζουμε τα κείμενα. Τα διαστρεβλώνουμε», υποστηρίζει στα «ΝΕΑ» ο πατήρ Ιωάννης Φωτόπουλος, εφημέριος στον ναό της Αγίας Παρασκευής, από τους υπέρμαχους της αρχαίας γλώσσας. Όσο για το επιχείρημα της άλλης πλευράς, ότι η μετάφραση γίνεται προκειμένου να βοηθηθούν στην κατανόηση των κειμένων και οι νέοι, ο πατήρ Ιωάννης απαντά: «Όποιος ενδιαφέρεται, θα πρέπει να κοπιάσει να διαβάσει. Έχουμε κι εμείς νέους στην ενορία. Δεν μας έχουν πει όμως ποτέ ότι έχουν πρόβλημα κατανόησης των ιερών κειμένων. Εξάλλου υπάρχουν βιβλιαράκια που μπορούν να προμηθευτούν οι πιστοί, τα οποία στη μία σελίδα έχουν το αρχαίο κείμενο και στην άλλη τη μετάφραση».


Διαβάστε μια απόλυτα τεκμηριωμένη απάντηση που δημοσιεύθηκε στο "Εγκόλπιο" και καταρρίπτει όλα τα "επιχειρήματα" των "εκσυγχρονιστών".

"Είναι για πέταμα η Λειτουργική μας Γλώσσα";

Η δική μας θέση:σαφώς ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕΤΑ με οποιαδήποτε προσπάθεια "μετάφρασης" των πρωτότυπων εκκλησιαστικών κειμένων στη Δημοτική!Κι αυτό γιατί θα χαθεί κάθε είδους κατάνυξη,ενώ οι κακεντρεχείς θα γελοιοποιήσουν την όλη κατάσταση!Όπως αναφέρει το παραπάνω άρθρο:

"᾿Ανάλογες ἐκφράσεις μπορεῖ νά συναντήσει κάποιος σέ Λειτουργικό στή Δημοτική πού χρησιμοποιοῦν σέ μεγάλο βαθμό οἱ ἱερεῖς τῆς Πρέβεζας. ᾿Αντιγράφω διά τοῦ λόγου τό ἀληθές:

ΚΕΙΜΕΝΟ--------ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

1. Κλῖνον, Κύριε, τό οὖς σου---------Σκύψε, Κύριε, γύρισε τ’ αὐτί σου.

2. Μή ἀποστρέψῃς τό πρόσωπόν σου ἀπ’ ἐμοῦ καί ὁμοιωθήσομαι τοῖς καταβαίνουσιν εἰς λάκκον.---------Μήν ἀποστρέψεις τό πρόσωπό σου από μένα καί καταντήσω πεθαμένος!

3. Σήμερον ὁ Δεσπότης πρός τό βάπτισμα ἐπείγεται--------Σήμερα ὁ Δεσπότης τρέχει στό Βάπτισμα.

Πάντως ἐγώ, ἄν ἤμουν πιστός στήν Πρέβεζα καί ἄκουγα τέτοια μαργαριτάρια, ὄχι μόνο δέν θά μποροῦσα νά προσευχηθῶ, ἀλλά οὔτε νά συγκεντρωθῶ, γιά νά μήν χρησιμοποιήσω κάποιο ἄλλο ρῆμα, πού φέρνει στό νοῦ τή θυμηδία!"


ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ η...μετάφραση είναι όπως η παραπάνω,καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει στις Εκκλησίες!!!Και είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΥΘΟΣ ότι έτσι τάχα "θα έρθει περισσότερος κόσμος στους Ναούς",για τους εξής λόγους:

-ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ:Επομένως,κάποιος που δεν έχει διάθεση να εκκλησιαστεί,δεν πρόκειται να πάει ακόμα και να τον...πληρώνουν!

-Η δήθεν προσέγγιση της νεολαίας δεν γίνεται με πυροτεχνήματα και διάφορα...σόου,αλλά με ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΛΟΓΟ:θυμηθείτε πώς χλευάστηκε ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος όταν κάλεσε τους νέους να έρθουν στην Εκκλησία "όπως είναι" και βέβαι,κατά πόσο αυτοί...πήγαν!!!

-Η γλώσσα που είναι γραμμένα τα εκκλησιαστικά κείμενα είναι Ελληνιστική,δηλαδή ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ:δεν είναι καθόλου δύσκολο να την καταλάβει κανείς,ίσα-ίσα,σε μια εποχή που έχουν εξοστρακίσει από παντού τα Αρχαία Ελληνικά,οι Ναοί είναι οι μοναδικοί πλέον χώροι όπου ακόμα ακούγονται και διαβάζονται!

-Πριν από μερικές δεκαετίες,οι Καθολικοί στην Ιταλία άλλαξαν τα αρχαία Λατινικά κείμενα με αντίστοιχα της σύγχρονης Ιταλικής γλώσσας:Το αποτέλεσμα κωμικοτραγικό και οι Ναοί άδειοι!

ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ τους νεωτερισμούς οι Ιερείς μας και ας ασχοληθούν με τα Εκκλησιαστικά τους καθήκοντα και μόνο.Επίσης,ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ,έτσι ώστε να μην κάνει ο καθένας του κεφαλιού του με τόσο σοβαρά ζητήματα

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/12/09, 6:47 μ.μ.

    Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα γιατί όσοι δεν γνωρίζουν Αρχαία Ελληνικά (κάτω των 50 ετών) δεν καταλαβαίνουν τίποτα...

    Μια ιδέα θα ήταν:

    Γιατί δεν κάνει η Εκκλησία σε κάθε πόλη της Ελλάδας (ακόμα και στο εξωτερικό!) σχολεία που να διδασκόμαστε τα Αρχαία Ελληνικά; Και μάλιστα όχι απλά να ξέρουμε να μεταφράζουμε από Αρχαίο κείμενο, αλλά να μπορούμε να συνθέσουμε δικό μας κείμενο στα Αρχαία, και να μπορούμε να μιλάμε στα Αρχαία!

    Η Εκκλησία είναι η καταληλότερη να το κάνει!

    Ας θυμηθούμε ότι η Εκκλησία ήδη λειτουργεί σχολεία εκμάθησης Νέων Ελληνικών για τους μετανάστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΙΔΑΞΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.
    ΘΕΛΗΣΗ ΕΧΟΥΜΕ? ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ?
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

    ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΕΧΘΕΣ,ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΗΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/12/09, 8:14 μ.μ.

    Νά σού κάνει σχολεία γιά αρχαία Ελληνικά;
    Μά ενδιαφέρεται μόνο γιά τούς λάθρο ή εποίκους,δέν τό έχεις καταλάβει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανωνυμε ασε την προπαγανδα και τις ψευτιες.
    Ας κανουν τετοια σχολεια οι οψιμοι "ελληνολατρες" που ξερουν να πουλανε μονο βιβλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ σωστό αυτό που είπες "Hellas-Orthodoxy" ! Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ! Εύστοχο.

    «Διηνέκης»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρύο αίμα15/12/09, 12:07 π.μ.

    ... Και όπως εξηγούν, το έκαναν προκειμένου οι πιστοί να κατανοούν καλύτερα τον λόγο του Θεού. "Αν δεν κατανοούμε τις προσευχές και τον λόγο του Θεού (Ευαγγέλιο) δεν «μπορεί και δεν γίνεται να μπει στην καρδιά μας και να την αλλάξει (...)"

    Μιά απορία: Τόσους αιώνες, και ιδιαίτερα σε απομακρυσμένες ορεινές περιοχές με μεγάλο ποσοστό αναλφαβήτων, πώς γινόταν και οι πιστοί κατανοούσαν το Ευαγγέλιο και έμπαινε στις καρδιές τους;

    Προφανώς, οι 'εμπνευστές' τέτοιων 'καινοτομιών' δεν ήταν σε θέση να βρούν μιά πιό έξυπνη δικαιολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσε τα τεράστια δογματικά ζητήματα που τίθενται με τις μεταφράσεις και τις μεταγλωττίσεις. Για να κάνεις τέτοια δουλειά θα πρέπει, όχι μόνο να έχεις πολύ βαθειά γνώση της γλώσσας, αλλά να έχεις και φώτηση ώστε να κάνεις τη σωστή ερμηνεία. Θα καταντήσουμε σαν τους προτεστάντες, να έχει κάθε ενορία το δικό της Ευαγγέλιο; (άρα και το δικό της δόγμα)

    Αφού αυτό συμβαίνει σε τόσες ενορίες και με τόσους ιερείς, σίγουρα γίνεται με τις πλάτες του Μητροπολίτη. Δεν είναι δυνατόν να σήκωσαν μπαϊράκι τόσοι παπάδες και να μην τους έχει βάλει στη θέση τους, με τον τρόπο που όλοι οι Μητροπολίτες ξέρουν. Και μάλιστα, για ένα θέμα που, εδώ και πολλά χρόνια, υπάρχει απαγορευτική Συνοδική απόφαση.

    Η ιδέα να διδάσκει η Εκκλησία την γλώσσα δεν είναι καθόλου κακή. Να την διδάσκει από εκκλησιαστικά κείμενα, όπως στο κρυφό σχολειό. Κι έτσι θά 'χουμε "μ' έναν σμπάρο, δυο τριγόνια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος15/12/09, 8:35 π.μ.

    Στα πλαίσια του οικουμενισμού η μετάφραση της λειτουργίας στην νεοελληνική γλώσσα. Η Ορθοδοξία γίνεται περισσότερο επιρρεπής στις αιρετικές πιέσεις ! Στο Συνέδριο που διοργανώθηκε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) από το τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας, σε συνεργασία με την Εταιρεία Ορθοδόξων σπουδών από τις 20 έως 25 Σεπτεμβρίου 2004 με θέμα: "Οικουμενισμός: γένεση, προσδοκίες, διαψεύσεις" ακούστηκαν εξήντα περίπου ενδιαφέρουσες εισηγήσεις. Η εισήγησή μας είχε ως θέμα: Οικουμενισμός και εκκοσμίκευση.
    Μέσα στα σχέδια του Οικουμενισμού ήταν πάντοτε εκτός των άλλων και η χρήση των μεταφράσεων των Λειτουργικών κειμένων. Στις μέρες μας οι πιέσεις είναι περισσότερες, αφού ο σκοπός του οικουμενισμού, αδελφοποιημένου πια με τη Nέα Εποχή είναι η πανθρησκειοποίηση, στην οποία πολύ βοηθούν οι μεταφράσεις των λειτουργικών κειμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος15/12/09, 9:13 π.μ.

    Αιρέσεις - Οικουμενισμός Το Συνέδριο του Π.Σ.Ε. στον Αγιο Ανδρέα Αττικής,μέσα από συνεντεύξεις του πρεσβυτέρου Πέτρου Χιρς. π. Πέτρος Χιρς αμερικανός στην καταγωγή, πρώην προτεστάντης και νυν ορθόδοξος ιερεύς της Εκκλησίας της Ελλάδος παρηκολούθησε το συνέδριο του Π.Σ.Ε. καθ όλη την διάρκεια του. Έλαβε συνεντεύξεις από επωνύμους παράγοντες του Π.Σ.Ε. Ορθοδόξους και μη. Εδώ μεταφέρουμε μερικά μόνον αποσπάσματα των αποκαλυπτικών αυτών συνεντεύξεων, από τις οποίες προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι οι μετέχοντες στο Π.Σ.Ε. Ορθόδοξοι έχουν υποστεί αλλοίωση της εκκλησιολογικής των συνειδήσεως με αποτέλεσμα να μην δίδουν εκεί Ορθόδοξη μαρτυρία.
    Συνέντευξη με τον Επίσκοπο Θερμοπυλών κ. Ιωάννη, Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής του συνεδρίου
    Περί Προσηλυτισμού Ερώτηση (π. Πέτρος Χιρς)· Στην Αμερική κάνουν ομιλίες οι Ορθόδοξοι, καλούν Προτεστάντες και λένε ότι ο Προτεσταντισμός είναι μία ψεύτικη μορφή του Χριστιανισμού. Θα μπορούσαμε να το πούμε αυτό; Απάντηση ( Επίσκ. Θερμοπυλών Ιωάννης)-Οχι... Θα μπορούσαμε να πούμε· εμείς οι Ορθόδοξοι σ αυτό το θέμα έχουμε αυτήν την άποψη. Αυτό διδάσκουμε. Εμάς η σωτηρία επιτυγχάνεται με την πίστη κ.λπ. Αλλά δεν μπορούμε να τους λέμε ότι ο Προτεσταντισμός δεν είναι εκκλησία. Δεν μπορείς να το πεις αυτό, όταν τους έχεις προσκαλέσει. Δεν μπορώ εγώ να βγω να το πω εδώ μέσα. Τη στιγμή που μετέχω θα μετέχω σε ένα reconciliation (=συμφιλίωση).Περί της Μιας Εκκλησίας Ερ· Μπορούμε να πούμε ότι η Εκκλησία είναι μόνο μία και είναι η Ορθόδοξη;
    Απ· Είναι πρόβλημα και αυτό, να πούμε δηλαδή ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Μια εκκλησία. Μπορούμε να πούμε όμως ότι εγώ είμαι Ορθόδοξος, γεννήθηκα Ορθόδοξος και παρέμεινα Ορθόδοξος, ενώ άκουσα πάρα πολλά πράγματα στη ζωη μου, γιατί έχω την πεποίθηση ότι σώζομαι μέσα από αυτή τη διαδικασία.Συνέντευξη με τον Ηγούμενο Φιλιππο Σιμονοβ, Εκπρόσωπο του Πατριαρχείου Μόσχας στο συνέδριο του Π.Σ.Ε. Η Θεωρία των Κλάδων
    Ερ· Η βάση της συμμετοχής στο Π.Σ.Ε., που είναι η αναγνώριση κοινωνίας εν Χριστώ με τους άλλους, αναιρεί την μαρτυρία μας, αναιρεί την ικανότητά μας να τους ενσταλλάξουμε αυτό το αίσθημα ότι είναι μακριά από τον Χριστό και την Εκκλησία. Τι λέτε εσείς γι αυτό;Απ· Η Εκκλησία είναι ένας οργανισμός που έχει αποστολική διαδοχή. Καταλαβαίνουμε ότι μόνο 3 ομολογίες έχουν πραγματική αποστολική διαδοχή· Η Ορθόδοξη, η Ρωμαιοκαθολική, οι Μονοφυσίτες. Για τους Ορθοδόξους μόνο αυτοί οι οργανισμοί μπορούν να καλούνται εκκλησίες... Έχουν μυστήρια, Ευχαριστία, Βάπτισμα κ.λπ... κάθε μέλος όταν λαμβάνει την Ευχαριστία, όταν λαμβάνει τον Χριστό μέσα του ενώνεται με τον Κύριό μας. Μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε αυτό απόλυτα. ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΜΕΤΕΞΕΛΙΧΤΗΚΕ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ... Η ΑΘΛΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ... ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ... ΕΞΩ ΟΙ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος15/12/09, 11:08 π.μ.

    ΣΩΣΤΟ ΦΙΛΕ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΑΒΙΩΣΕ ΣΕ ΝΟΝΤΕΡΝΑ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΕΝΧΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ. ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ. Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΗΣ-ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ. Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ, ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΟΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΠΡΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΠΛΗΞΕΩΣ ΚΑΙ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΟΥΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΜΑΣ... ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΘΑ ΠΟΥΝ ΙΕΡΩΝΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ!!!(ΝΑ ΤΗ ΚΑΙ Η ΛΑΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ!)Ο ΕΚΣΥΝΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ, Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΧΑΘΗΚΕ(ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΤΗ ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΚΕΙ ΠΕΙΡΑΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ)ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ. ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ Η ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ... ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΛΕΕΙ ΝΑΙ, Η ΟΜΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ, ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΕΠΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ,ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΩΠΑΣΟΥΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ... ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ... Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ!!! ΥΓ. ΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΕ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΡΕΚΛΟΠΟΛΕΜΟ ΒΙΑΙΗ ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΡΙΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΑ Μ.Α.Τ. ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ;;; TOTE ΠΟΥ ΟΛΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ ΦΩΝΑΖΕ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟΥ ΑΝΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑΤΑΛΙΑ!!! Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος15/12/09, 12:11 μ.μ.

    ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙΣ ΞΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ(ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ)ΙΣΛΑΜ ΒΟΗΘΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ (ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ)ΠΑΠΙΚΟΥΣ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ(ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ)ΠΑΠΙΚΩΝ!Οι έλληνες καθολικοί είναι γύρω στις 50.000 (0,5% του πληθυσμού). Πρόκειται για θρησκευτική και όχι εθνική μειονότητα. Τα ονόματα και τα επίθετα, τα έθιμα και οι παραδόσεις, ιδίως στα νησιά, είναι κοινά μεταξύ καθολικών και ορθοδόξων. Η συμβολή των ελλήνων καθολικών στη νεοελληνική λογοτεχνία κατά τους τελευταίους αιώνες είναι σημαντική.
    Κατά τις τελευταίες δεκαετίες αυξάνεται συνεχώς η παρουσία των αλλοδαπών καθολικών που είναι πια μόνιμοι κάτοικοι της Ελλάδος και ο αριθμός τους σήμερα ίσως ξεπερνά τον αριθμό των ελλήνων καθολικών. Πρόκειται κυρίως για γυναίκες, συζύγους ελλήνων που σπούδασαν ή εργάσθηκαν στο εξωτερικό, για συζύγους ελλήνων ναυτικών κλπ. Επίσης ο τουρισμός, καθώς και η ελεύθερη διακίνηση των πολιτών της Ενωμένης Ευρώπης είναι αιτία αυξήσεως της παρουσίας αλλοδαπών καθολικών λόγω των μικτών γάμων.Εκτός από τους πιστούς αυτούς, που με την πάροδο του χρόνου εντάσσονται πλήρως στην τοπική καθολική Εκκλησία, έντονη είναι και η «προσωρινή παρουσία» άλλων καθολικών, που βρίσκονται στη χώρα μας είτε ως οικονομικοί είτε ως πολιτικοί πρόσφυγες. (Η παραμονή τους στην Ελλάδα κυμαίνεται από μερικούς μήνες ως αρκετά χρόνια) :
    -Οι πολωνοί, που προ ετών είχαν φθάσει τις 120.000, σήμερα είναι περίπου 40.000.
    -Οι φιλιππινέζοι, (κυρίως φιλιππινέζες) περίπου 45.000 (από τους οποίους 15.000 στην περιοχή των Αθηνών). -Οι ιρακινοί, περίπου 4.000, κυρίως στην περιοχή των Αθηνών.
    -Οι αλβανοί (αριθμός ακαθόριστος) σκορπισμένοι σε όλη τη χώρα.
    -Οι ουκρανοί καθολικοί, καθώς και άλλοι από διάφορες χώρες τόσο της Ανατολικής Ευρώπης όσο και της εγγύς Ανατολής, αλλά και της Αφρικής.
    Έτσι ο αριθμός των καθολικών πιστών σήμερα στην Ελλάδα υπερβαίνει τις 350.000. Οι περισσότεροι καθολικοί βρίσκονται στην «μεγάλη Αθήνα», μια πόλη σχεδόν τεσσάρων εκατομμυρίων κατοίκων.
    Σημαντική είναι η παρουσία της καθολικής Εκκλησίας στις Κυκλάδες, κυρίως στα νησιά Σύρο (8.000) και Τήνο (3.000). Καθολικοί επίσης υπάρχουν στην Κέρκυρα (2.500) στη Θεσσαλονίκη (2.000), στην Πάτρα, στην Καβάλα, στο Βόλο και σε άλλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδος, καθώς και σε αρκετά νησιά (Νάξος, Θήρα, Κρήτη, Ρόδος, Κως, Σάμος, Χίος, Κεφαλληνία, Ζάκυνθος κλπ.). Ένας καθολικός ναός στο Ναύπλιο και ένας άλλος στα Άσπρα Σπίτια Βοιωτίας (κοντά στο Αλουμίνιο της Ελλάδος) εξυπηρετούν πολύ τους καθολικούς τουρίστες που επισκέπτονται αντίστοιχα τις Μυκήνες και την Επίδαυρο (στην Πελοπόννησο) και τους Δελφούς (στη Βοιωτία). Η πλειονότητα των ελλήνων καθολικών ακολουθεί το ρωμαϊκό τυπικό στη θεία λατρεία. Οι καθολικοί του βυζαντινού τυπικού είναι γύρω στις 2.500, ενώ οι αρμένιοι καθολικοί μερικές εκατοντάδες. ΣΧΟΛΙΟ Ο Γιωργακης ειπε Πατερα Αναπαυσου Συνεχιζω Ολικη Καταστροφη και το κανει πραξη. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ Εκδήλωση αφιερωμένη στους εισβολείς εποίκους - λαθρομετανάστες από το υπουργείο Εσωτερικών την Παρασκευή - Κεντρική ομιλήτρια, η θεοδωρα Τζάκρη!!! ΡΕ ΣΥ ΤΖΑΚΡΗ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΗΣΟΥΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ! ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ, ΚΡΙΜΑ! ΘΕΟΔΩΡΑ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ!!! ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗΝ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΡΩΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΟΥ;;; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΚΕΨΟΥ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ!!! ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ;;; ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΑΡΑΒΟΦΡΙΚΙΟ Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παιδιά μην τσακώνεστε, η ερώτηση και η απάντηση υπάρχει στο σχόλιο του "κρύο αίμα" .."Τόσους αιώνες.. πώς γινόταν και οι πιστοί κατανοούσαν το Ευαγγέλιο;" Η απάντηση είναι απλή, δεν κατανοούσαν τίποτα!

    Γιατί αν κατανοούσαν θα διαμαρτύρονταν για την υβριστική ΠΔ κατά τον Ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος15/12/09, 3:43 μ.μ.

    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΤΖΑΚΡΗ! ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΜΕΤΟΣ;;; ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ 2009 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΩ ΤΗΝ ΑΡΑΒΙΚΗ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛ ΑΦΡΟΔΙΤΗ... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ GERONIMO ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ! ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Η ΘΕΟΔΩΡΑ;;; Η ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΕΚΕΙ ΓΥΡΩ;;; ΑΛ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ!!! ΑΛ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΕΣΥ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑ;;; ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ ΑΛΛΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ! ΓΙΩΡΓΑΚΗ-ΤΖΕΦΡΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΑΡΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΝ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΩΗΝ ΛΑΘΡΟ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!! ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ Ε; Η ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ Η ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΣΕ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΓΕΜΑΤΗ ΜΠΕΤΑΝΤΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΜΑΡΑ ΤΗΣ;;; ΥΓ. ΖΑΝΓΚΛΕ ΜΗΝ ΚΑΡΦΩΝΕΣΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασε μας ρε Ζαγκλο με τις εμμονες σου!
    Εσυ θα επρεπε να εισαι ο πρωτος που θα εναντιωνοταν στη "μεταφραση" απο την Αρχαια στη Δημοτικη,ως...αρχαιολατρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος15/12/09, 4:27 μ.μ.

    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ! ΗΕLLAS ORTHODOXY KANE ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ!(ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ! ΕΛΕΟΣ!) ΦΙΛΕ ΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΩΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ Η AIDS ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ. ΤΖΑΚΡΗ ΣΚΕΨΟΥ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΚΕΨΟΥ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ ΑΝ ΠΑΘΕΙΣ AIDS Η ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ C ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ;;; ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;;; Η ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΜΠΡΟΣ ΤΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΙΛΙΚΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ;;; ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΕΣΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ;;; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΧΑΛΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΡΩΣΙΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!!! ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ!!!ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ! ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ασφαλώς και είμαι ενάντια στην απλούστευση της γλώσσας, αλλα για τα θρησκευτικά τροπάρια, είναι αλήθεια ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει γκρι!
    Εκτός από το κύριε ελέησον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος15/12/09, 5:47 μ.μ.

    συγχαρητηρια Η-Ο για το αρθρο.αυτος που θελει να προσευχηθει ακομη και ομηρκιη γλωσσα να χρησιμοποιουσε η Εκκλησια, θα το έκανε, Ενα Κυριε Ελεησον απο βαθους καρδιας σε φτανει στον Παράδεισο,, εξάλλου υπαρχει και η μεταφραση και η νοηματική απόδοση του κειμενου που γίνεται με το έντυπο Φωνή Κυρίου αλλά φυσικά με το κήρυγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος15/12/09, 6:59 μ.μ.

    Νέα πορεία (οικουμενιστική) για το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων!!! Ο Νορβηγός Θεολόγος και Πάστορας Δρ. Όλαβ Φίκσε Τβεϊτ, είναι ο 7ος κατά σειρά Γενικός Γραμματέας του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ).
    Όπως αναφέρει το πρακτορείο «Ρομφαία» ο Γ. Γ. του Π.Σ.Ε. επισκέφθηκε τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο.
    Ο κ. Όλαβ Τβεϊτ αναλαμβάνει καθήκοντα από την 1 Ιανουαρίου 2010, όταν λήξει η θητεία του κ. Σάμουελ Κόμπια στις 31 Δεκεμβρίου 2009.
    Η επίσκεψη αυτή έλαβε χώρα στο πλαίσιο της συνεχίσεως της υπό του Π.Σ.Ε. αναληφθείσης δραστικής πρωτοβουλίας συμβολής στην ειρηνευτική προσπάθεια στη Μέση Ανατολή δια της ιδρύσεως του Τμήματος P.I.E.F. (Palestine - Israel Ecumenical Forum), αρχής γενομένης στο Αμμάν της Ιορδανίας, τον Ιούνιο του 2007.
    Η ειρηνευτική αύτη πρωτοβουλία συνεχίζεται και νυν δια της Γενικής Συναντήσεως των μελών του Σώματος τούτου στη πόλη της Βηθλεέμ από 10ης -14ης Δεκεμβρίου 2009.
    Προ της ενάρξεως των εργασιών του Τμήματος τούτου έλαβε χώρα η επίσκεψη των εκπροσώπων του Π.Σ.Ε. στο Πατριαρχείο.Την έναρξη των εργασιών τούτων προσεκλήθη να κηρύξει ο Πατριάρχης Θεόφιλος τη Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009.
    Ο νέος Γενικός Γραμματέας εξέφρασε την χαρά του και τις ευχαριστίες για την επίσκεψη στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και δια την συνεργασία αυτού μετά του Π.Σ.Ε.
    Ο Μακαριώτατος καλωσόρισε το νέο Γενικό Γραμματέα, και τον συνεχάρη για την εκλογή του, ακόμη επανέλαβε την διάθεση του να συνεργαστεί το Πατριαρχείο με το Π.Σ.Ε., ως η αρχαιοτέρα και μόνη αυτοκέφαλος Εκκλησία της Αγίας Γης, η διατηρήσασα τον θρησκευτικό χαρακτήρα των Ιεροσολύμων ως πόλεως ανοικτής δι' όλας τας θρησκείας και όλα τα έθνη.
    Ακόμη ο Πατριάρχης αναφέρθηκε στα προβλήματα, τα οποία δημιουργούν χριστιανικές ομάδες εις την ειρηνευτική προσπάθεια της Μέσης Ανατολής με ακραίας τοποθετήσεις της κατά γράμμα ερμηνείας της Αγίας Γραφής.
    Επίσης αναφέρθηκε και στην απόπειρα της Ισραηλινής Αρχαιολογικής Υπηρεσίας να επισκευάσει εξωτερική κλειστή θύρα του δυτικού τείχους του Ναού της Αναστάσεως.
    Επί του θέματος του διαθρησκευτικού διαλόγου, ο Μακαριώτατος είπε ότι «είναι ενδεδειγμένος δι' άλλας περιοχάς, δι' ημάς όμως εις Μέσην Ανατολήν υπάρχει τι βαθύτερον, η συμβίωσις απ' αιώνων».
    «Το Πατριαρχείον παρακολουθεί τα θέματα και τα προβλήματα των Χριστιανών της Αγίας Γης», είπε ο Μακαριώτατος, «και επιμελείται τούτων δια παροχής αδειών διακινήσεως μεταξύ των κατεχομένων περιοχών και τής Ιερουσαλήμ, δι' υποτροφιών δια σπουδάς, συμπαραστάσεως εις νησηλευτικά ιδρύματα κ.α.Επί του θέματος της πόλεως των Ιεροσολύμων δεν δεχόμεθα αποκλειστικότητα αυτής δι' ουδένα». Ο Μακαριώτατος έθιξε και το θέμα της ανάγκης επιμελείας και βοηθείας των Χριστιανών εντός του Ισραήλ.
    Ο κ. Olav Tveit εξέφρασε τις ευχαριστίες τού στο Μακαριώτατο για το ρόλο του Πατριαρχείου, ρόλο συμπαραστάσεως εις χριστιανούς και όχι μόνο.
    Τέλος, ο Μακαριώτατος επέδωσε στον κ. Olav Tveit επί τη εκλογή και την επίσκεψη του μια αργυρή ανάγλυφη σφαίρα ομοιώματος μικρογραφίας της Αγίας Πόλεως ως συμβόλου ειρήνης.
    Στους λοιπούς εκπροσώπους επέδωσε μετάλλια των 2000 ετών χριστιανοσύνης και φωτογραφικά λευκώματα που περιέχουν τις τελετές του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή