ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ!

Λάβαμε το παρακάτω email και δημοσιεύουμε αυτούσιο:
Παρακολουθώ τις αναρτήσεις για τον γέροντα καιρό τώρα. Επειδή ορισμένοι αναγνώστες αμφισβητούν τις ομολογίες, πιστεύω ότι πρέπει να σας γνωστοποιήσω το εξής:
 
Ο αδελφός μου εντελώς ξαφνικά 1-3-2010 έπαθε εγκεφαλίτιδα και νοσηλεύθηκε διασωληνωμένος σε καταστολή μέχρι και την ημέρα της Κυριακής του Πάσχα του ιδίου έτους (πρέπει να ήταν γύρω στις 5 ή 10 Απριλίου) στην εντατική μονάδα του Ιπποκρατείου Θεσσαλονίκης. Οι πρώτες είκοσι ημέρες ήταν δραματικές, κανείς δεν μπορούσε   να εξηγήσει την αιτία, να δώσει οποιαδήποτε διαβεβαίωση για την εξέλιξή του, παρά μόνον όλοι τόνιζαν την κρισιμότητα της κατάστασης.

 
Ένας συνάδελφός μου γνωρίζοντας την περιπέτειά μας , μου έδωσε ένα προσωπικό αντικείμενο του γέροντα, το οποίο βρέθηκε για λίγα λεπτά πάνω στο σώμα του αδελφού μου. Το επόμενο διάστημα ο αδελφός μου άρχισε να καλυτερεύει. Τελικά βρήκε από την εντατική (γεγονός που οι γιατροί θεώρησαν ως θαύμα ανεξήγητο) και όταν πλέον μετά από δύο μήνες συνολικής νοσηλείας πήρε εξιτήριο κανείς από το Νοσοκομείο δεν πίστευε ότι συνήλθε από τέτοια περιπέτεια, ακόμα και οι διοικητικοί υπάλληλοι στο γραφείο κίνησης σχολίαζαν ότι ο αδελφός μου έγινε καλά  και ανέκτησε πλήρως τις αισθήσεις του , μας διηγήθηκε ότι είδε τον Γέροντα όρθιο από πάνω του μέσα στην μονάδα εντατικής θεραπείας. Επιπλέον, χωρίς να έχει επισκεφθεί το Μοναστήρι στην Σουρωτή, το περιέγραψε.

 
Τονίζω ότι ούτε ο αδελφός μου, που έζησε το γεγονός, ούτε εγώ που σας το κοινοποιώ, είμαστε αυτό που λέμε "πιστοί" Χριστιανοί. Οι επισκέψεις στην Εκκλησία αρχίζουν και τελειώνουν την Μεγάλη Εβδομάδα, άντε και σε καμία Πανήγυρη... 

 
Σαφώς, όλα τα επιτρέπει η Θεία Χάρις σε συνδυασμό με την Πίστη, δεν υπάρχει κάτι "μαγικό" στα αντικείμενα ή στο χώμα του κοιμητηρίου του Γέροντα και προπάντων  δεν γίνεται να επιτραπεί η εμπορευματοποίησή του!
Και το παραπάνω το διατυπώνω ως επιστήμονας της θεωρητικής Επιστήμης (και ο αδελφός μου είναι επιστήμονας των Φυσικών Επιστημών), που έχω διδαχθεί να πιστεύω ό,τι μπορεί να αποδειχθεί με την Λογική.

 
Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι συνεχίζω να πηγαίνω στην Εκκλησία το Πάσχα...

 
Παρακαλώ πολύ να μην αμφισβητήσετε την μαρτυρία μου, είναι αληθινή, είναι αυτά που βιώσαμε ως οικογένεια. Ίσως ορισμένοι αναγνώστες να έχουν καταλάβει την περίπτωση, άλλοι ίσως να την αποδέχονται όπως την κατέγραψα, διότι αντιλαμβάνονται πως δεν μπορείς να ψεύδεσαι με τέτοιες καταστάσεις... Πάντως οι υπόλοιποι αμφισβητείστε ψάχνοντας και όχι έχοντας την άρνηση ως δόγμα!

 
Νικόλαος Σιδηρόπουλος, Καβάλα


Υ.Γ. Το όνομά μου είναι το πραγματικό...

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20