Το Θαύμα που μου χάρισε ο Άγιος Νεκτάριος - Συγκλονιστική Μαρτυρία

Είναι τώρα πέντε μήνες που προσπαθώ να καταφέρω κάτι δύσκολο έως ακατόρθωτο για την εποχή που ζούμε εντελώς προσωπικό μου. Επιτρέψτε μου για προσωπικούς λόγους να μην αναφερθώ σε τι και το ποιος είμαι. Εξ άλλου δεν έχει σημασία τι κατάφερα αλλά το θαύμα που μου χάρισε ο Άγιος Νεκτάριος.
Προσπαθώ από τέλος Απριλίου του 2013 σε καθημερινή βάση αλλά μάταια. Είχα απελπιστεί πως δεν θα τα κατάφερνα. Χθες το μεσημέρι που μίλησα σε δικό μου άνθρωπο με συμβούλεψε να προσευχηθώ στον Άγιο Νεκτάριο.
Ο Άγιος κάνει θαύματα και βοηθάει πολύ κόσμο.

Είπα μέσα μου τι έχεις να χάσεις μια προσευχή θα κάνεις. Τελικά το απόγευμα κατά τις 5μ.μ. προσευχήθηκα και ζήτησα από τον Άγιο να με βοηθήσει χωρίς να τάξω κάτι σαν αντάλλαγμα.
Μετά από 2 ώρες το θαύμα έγινε. Δέχτηκα τηλεφώνημα και χωρίς να χρειαστεί ιδιαίτερος κόπος, είχε λυθεί το τόσο μεγάλο για μένα πρόβλημα.
Για μένα είναι πολύ σοβαρό αυτό που μου συμβαίνει για αυτό ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Εύχομαι σε όλους σας να συμβαίνει πάντα κάτι καλό. Αν δυσκολεύεστε και εσείς σας συμβουλεύω να κάνετε μια προσευχή. Ο Άγιος Νεκτάριος και γενικότερα οι Άγιοι μας πρεσβεύουν για εμάς στο Θεό μας και την Παναγία μας, Αρκεί να τους το ζητήσουμε.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20