ΟΧΙ! Εγώ χορτάστε με και σκλαβώστε με δεν θα το πω!


Το ερώτημα στο δημοψήφισμα είναι αν εγκρίνω τη συμφωνια που προτείνει η Ευρώπη.

Απαντώ ΟΧΙ!


Ο Γιούνκερ ομως μου λεει ότι ουσιαστικά το δημοψήφισμα είναι ναι ή οχι στην Ευρώπη...


Σ' αυτή την Ευρώπη, την υποταγμένη στη ναζιστική νοοτροπια της Γερμανίας, τον 'μεγαλύτερο αμαρτωλό' του 20ου αιώνα, με την βοώσα περιφρονητική στάση της απέναντι στον δανειστή του πνεύματος και της ψυχής στην Ευρώπη, την Ελλάδα μας δηλ., που την πνίγουν κυριολεκτικά, μάλλον από αίσθημα μειονεξίας, γιατί δεν μπορούν ν' αντιδράσουν διαφορετικά, πάλι απαντώ ΟΧΙ!


Στην αποστατημένη εωσφορική Ευρώπη που μεθοδικά αποχριστιανίζει την Ορθόδοξη χώρα μου και ζητάει ν' απεμπολίσουμε την ιδιοπροσωπία μας, απαντώ ΟΧΙ!

Μου λένε επίσης άλλοι "σοφοί" εγκέφαλοι, που έσπευσαν να ερμηνεύσουν το ερώτημα, ότι το διακύβευμα είναι ευρώ ή δραχμή.

Απαντώ: Την Ελλάδα μου θέλω κι ας τρώγω πέτρες!

Εγώ χορτάστε με και σκλαβώστε με δεν θα το πω σήμερα...

Έτσι διδάχτηκα, έτσι μεγάλωσα, έτσι μου φωνάζουν οι παππούδες μου, οι προγονοί μου, η συνείδησή μου, το χρέος μου σαν Ορθόδοξος Χριστιανός. Στους εχθρούς να λέω πάντα ΟΧΙ!

Και πιστέψτε με αδελφοί, δεν είμαι απ' αυτούς που δεν έχω να χάσω τιποτα....

Το αντίθετο!!!!

Χαλάλι της Ελλαδας, όμως!


ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20