«Μη φοβάσαι, ο Άγιος Εφραίμ θα κάνει καλά το παιδί σου» - ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ


Μνήμη ανακομιδής λειψάνων του Αγίου Εφραίμ του Θαυματουργού! (3 Ιανουαρίου)

~ Μια κυρία, μου έδωσε το βιβλιαράκι του Αγίου Εφραίμ, το διάβασα και το έβαλα στο εικόνισμα. Μετά από λίγο καιρό, τον Φεβρουάριο του 1977, το ένα μου παιδί, κάηκε στο κεφάλι του με πολύ λάδι και πολύ άσχημα.
Το πήγα αμέσως στο γιατρό και στο Νοσοκομείο. Κι ενώ όλοι μου έλεγαν ότι δεν έχει τίποτα, όμως εγώ το έβλεπα ότι ήταν στα κακά του χάλια. Τα ματάκια του έκλεισαν. Δεν έβλεπε. Το κεφάλι του πρήστηκε πολύ. Το επήγα πάλι στο Νοσοκομείο, αλλά και πάλι, οι γιατροί, έκαναν συμβούλιο και δεν ήθελαν να το κρατήσουν μέσα. Μου είπαν: «Πάρτο, και σε δυο μέρες το πολύ θα γίνει καλά».

http://www.dimitrisotiropoulosbooks.com/
Τότε κατάλαβα ότι το παιδί μου δεν ήταν καλά και το πήγα σπίτι μου. Το βράδυ έκανα την προσευχή μου, και παρακαλούσα τον Χριστό και την Παναγία να μου κάνουν το παιδί μου καλά. Η ματιά μου για μια στιγμή έπεσε στον Άγιο Εφραίμ και είπα: «Άγιε μου Εφραίμ, τόσα θαύματα έχεις κάνει, κάνε και το παιδί μου καλά». Έκλαιγα και έκανα μετάνοιες. Είπα και στην Μεγαλόχαρη: «Παναγία μου, Εσύ ξέρεις τι θα πει να δεις το παιδί σου νεκρό. Το είδες επάνω στον Σταυρό και ράγισε η καρδιά σου από πόνο. Μη με αξιώσεις και μένα να δω το παιδί μου νεκρό».
Μετά απ’ αυτά, έπεσα για ύπνο, και τη νύχτα ονειρεύτηκα πως ήμουν σε έναν διάδρομο σπιτιού. Εκεί βλέπω τον Άγιο Εφραίμ να ευλογεί με το δεξί του χέρι, και στο άλλο κρατούσε ένα φως. Έλαμπε όλος. Από τα μαύρα ράσα του έβγαινε φως! Γονάτισα. Τότε έρχεται ένα παιδί μικρό δίπλα μου και μου λέει:
«Μη φοβάσαι, ο Άγιος Εφραίμ θα κάνει καλά το παιδί σου».
Ταράχτηκα όλος. Ξύπνησα φοβισμένος. Το κανδήλι έκαιγε. Κοιτάζω το παιδί, κοιμόταν. Κοιτάζω τον Άγιο και είπα: «Άγιε μου Εφραίμ, ας είναι πραγματικότητα αυτό που είδα».
Το πρωί αμέσως το ένα μάτι του παιδιού ήταν ανοιχτό. Μέχρι το βράδυ είχε ξεπρηστεί και το κεφάλι του. Πως θα μπορούσα να αρνηθώ πως μας έγινε ένα τόσο μεγάλο θαύμα στο παιδί μας; Ο Άγιος Εφραίμ από τότε έγινε ο προστάτης του σπιτιού μας. Το παιδί είχε γίνει εντελώς καλά χάρη στον Άγιο Εφραίμ.

από το βιβλίο: «Οπτασίες και Θαύματα του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Εφραίμ του Θαυματουργού» – Γ’ τόμος (Έκδοση Ι.Μ. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, Όρος Αμώμων Αττικής)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20