«ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΘΑΥΜΑΤΑ!»

Αφορμή γι' αυτή την ανάρτηση μας έδωσε ένα σχόλιο αναγνώστη στο θέμα για το θαύμα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στους πιλότους της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Κάποιοι - άλλοι καλόπιστα κι άλλοι κακόπιστα - έσπευσαν να το αμφισβητήσουν. Την απάντηση για την καχυποψία αυτή που υπάρχει στον άνθρωπο και τον κάνει να μην παραδέχεται την Θεία παρέμβαση στη ζωή του, τη δίνει ο Νικόλας:

«Καχύποπτοι, αν το καλοσκεφτείτε μπορούμε να είμαστε σε κάθε θαύμα που έχουμε διαβάσει - ακούσει οπουδήποτε. Αν κοιτάξετε λίγο στην ζωή σας θα διαπιστώσετε πολλά θαύματα!!! Για να σας δώσω να καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ, θα σας πω ένα μικρό παράδειγμα.

Με απασχολούσε πριν αρκετά χρόνια ένα πολύ σημαντικό προσωπικό πρόβλημα. Πνευματική ζωή δεν είχα καθόλου. Εκκλησία Πάσχα - Χριστούγεννα και αν...! Μέρα με τη μέρα η απογοήτευση και στενοχώρια μεγάλωναν. Ώσπου μια μέρα, μπαίνω στο αμάξι για να πάω ένα μικρό ταξίδι με αυθημερόν επιστροφή λόγω υποχρεώσεων που είχα.

Όπως κάθε μέρα για μήνες, μπήκα σκυνθρωπός στο αυτοκίνητο και αυτή τη φορά απίστευτα απογοητευμένος - ταλαιπωρημένος - κουρασμένος κλπ κλπ. Ανοίγω το ραδιόφωνο και ασυναίσθητα ψάχνω τους σταθμούς, χωρίς να ξέρω τι ψάχνω ν' ακούσω. Το χέρι μου σταματάει σ' ένα τοπικό εκκλησιαστικό σταθμό. Ούτε καν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιος σταθμός.
 
Έπαιζε μια ομιλία για 2 ώρες ενός Γέροντα που ήταν κομμένη και ραμμένη για μένα. Σαν να ήταν μπροστά μου και να μου μιλούσε. Αφου ξεπέρασα το αρχικό σοκ (ΝΑΙ, ΣΟΚ ΕΠΑΘΑ!), άκουγα για 2 σχεδόν ώρες συγκλονισμένος!!! Ο Γέροντας μου έδωσε ό,τι συμβουλές και λύσεις χρειαζόμουν τότε. Με τις νουθεσίες του ''μέσω ραδιοφώνου'', ξεπεράσαμε με την οικογένειά μου εκείνη την μεγάλη θλίψη.

Όση καχυποψία και να έχετε, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΚΕΙΝΟ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ. Ο Κύριος μέσα από ένα ραδιόφωνο και λύση μου έδωσε γι' αυτό που περνούσα και με συγκλόνισε για να αποκτήσω πνευματική ζωή και να προσπαθήσω όσο μπορώ να αγωνίζομαι. Πέφτω συχνά και παλι, αλλά πλέον έχω μάθει να ξανασηκώνομαι και να πολεμώ στο όνομα του Κυρίου...!»
 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20