Καθαρή, άνετη, ελληνική και πάνω απ' όλα ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ:
Πώς ήταν η Πλατεία Ομονοίας το 1956 σε έγχρωμη κινηματογράφηση; Οι κεντρικοί δρόμοι, τα αυτοκίνητα, οι πεζοί, οι τροχονόμοι, το Μοναστηράκι, οι χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις, τα πρατήρια βενζίνης, οι οίκοι μόδας, τα κομμωτήρια, τα φώτα των θεάτρων και η οδός Πανεπιστημίου τη νύχτα;
Οι "Πρωτευουσιάνικες Περιπέτειες", αν και ξεχασμένες από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, είναι η δεύτερη έγχρωμη ελληνική ταινία καθώς και η πρώτη έγχρωμη ελληνική ταινία με σύγχρονο θέμα (μη βουκολικό), όπως επίσης και το ντεμπούτο της Ρένας Βλαχοπούλου στον κινηματογράφο. Η ταινία είναι γυρισμένη το 1956 σε σκηνοθεσία Γιάννη Πετροπουλάκη και η υπόθεσή της περιγράφει τις περιπέτειες στην Αθήνα μιας Κερκυραίας χωριατοπούλας. Αν και το ίδιο το σενάριο δεν μπορεί να κρατήσει τον σύγχρονο θεατή, η έγχρωμη απεικόνιση της Αθήνας, οι φρεσκοβαμμένες πολυκατοικίες του 1950 και η νεαρά Ρένα Βλαχοπούλου, είναι στοιχεία αρκετά για να κάνουν την ταινία αυτή ανεκτίμητη.
Οι "Πρωτευουσιάνικες Περιπέτειες", αν και ξεχασμένες από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, είναι η δεύτερη έγχρωμη ελληνική ταινία καθώς και η πρώτη έγχρωμη ελληνική ταινία με σύγχρονο θέμα (μη βουκολικό), όπως επίσης και το ντεμπούτο της Ρένας Βλαχοπούλου στον κινηματογράφο. Η ταινία είναι γυρισμένη το 1956 σε σκηνοθεσία Γιάννη Πετροπουλάκη και η υπόθεσή της περιγράφει τις περιπέτειες στην Αθήνα μιας Κερκυραίας χωριατοπούλας. Αν και το ίδιο το σενάριο δεν μπορεί να κρατήσει τον σύγχρονο θεατή, η έγχρωμη απεικόνιση της Αθήνας, οι φρεσκοβαμμένες πολυκατοικίες του 1950 και η νεαρά Ρένα Βλαχοπούλου, είναι στοιχεία αρκετά για να κάνουν την ταινία αυτή ανεκτίμητη.