Ποια είναι τα μεγαλύτερα όλων στην ζωή μας...


Μία χαριτωμένη βιβλική μορφή του περασμένου αιώνα ήταν και ο μακάριος Γέροντας Κορνήλιος († 1975), ο λάτρης και υμνητής της Θεοτόκου, ο λύχνος της προσευχής και της διακρίσεως.


Ο Θεός τον κόσμησε με πλούσια υπερφυσικά χαρίσματα, για να ποιμαίνει την αδελφότητά του και τον λαό του Θεού, ενώ μετά τον θάνατο του δώρισε την ιαματική χάρη με την προσκύνηση των μυροβόλων του λειψάνων…
https://www.dimitrisotiropoulosbooks.com/collections/frontpage/products/product-8
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ


1) Η μεγαλύτερη μου απώλεια: να χάσω την ψυχή μου


2) Το μεγαλύτερο κέρδος μου: ο Σωτήρ μου ο Χριστός.


3) Ο μεγαλύτερος σκοπός μου: να δοξάσω τον Θεό.


4) Το μεγαλύτερο έργο μου: να κερδίζω ψυχές στον Χριστό.


5) Η μεγαλύτερη κληρονομιά μου: ο ουρανός και οι χαρές του.


6) Το μεγαλύτερο μου εμπόριο: να ζημιωθώ τα πάντα για να κερδίσω τον Χριστό.


7) Η μεγαλύτερη γνώση μου: να κατέχω τις αλήθειες της Αγίας Γραφής.


8) Το μεγαλύτερο έγκλημά μου: να αμελήσω την σωτηρία μου.


9) Η μεγαλύτερη χαρά μου: να ακούσω από τον Κύριο κατά την ώρα της Κρίσεως το «ευ δούλε αγαθέ και πιστέ».



ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20