Εξωσωματική γονιμοποίηση: Μόνο η επιστήμη έχει σημασία ή και η Πίστη στον Θεό;


ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Το ακόλουθο σχόλιο δημοσιεύτηκε στην ανάρτηση για την εξωσωματική γονιμοποίηση, που μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Ο γράφων, απαντά σε άλλον αναγνώστη σχετικά με το θέμα:

Αγαπητέ φίλε διάβασα τον αγώνα σου και την αγωνία σου και επειδή βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση με εσένα επέτρεψέ μου να σου πώ την εμπειρία μου.

Ναι η Ιατρική επιστήμη είναι υπό την Αιγίδα Του Αγίου Θεού, όμως όλοι οι γιατροί εκφράζουν αυτήν την αληθή ρίζα της επιστήμης; Π.χ εάν ο θεράπων ιατρός σου τον οποίο σου τον σύστησαν κάποιοι φίλοι σου δεν εκφράζει ηθικά την επιστήμη αλλά την τσέπη του και και δεν δεν έχει κανένα ηθικό στοιχείο πάνω του, σε «παίρνει» ή δεν σε παίρνει η μπάλα και εσένα;

Θέλω να πώ ότι εμείς δεν γνωρίζουμε τα κίνητρα της καρδιάς των γιατρών και όλα αυτά που κάνουν οι περισσότεροι, δεν είναι από αγάπη για τον άνθρωπο αλλά από αγάπη για το χρήμα. Σε βάζουν σε μονοπάτια ελέω της επιστήμης για να σε αρμέξουν και να γίνεις ένα θύμα όπως όλοι, λέγοντας αυτά που γράφεις για «Για την χρησιμοποίηση των "καλύτερων" ωαρίων» και άλλα τέτοια που έχουν εφεύρει για να τα κονομάνε. Συγχώρα με φίλε αλλά έχω μπλέξει με ιατρούς γυναικολόγους που ενώ στην αρχή δεν σου παίρνουν επίσκεψη και σκέφτεσαι ωρε μπράβο να και κάποιοι που είναι λειτουργοί, όμως στην πορεία σε γεμίζουν με άγχος και σε ωθούν στα χοντρά έξοδα που είναι μικροεπεμβάσεις να διορθώσουμε τούτό να κοιτάξουμε το άλλο, ή και ακόμη σε εξωσωματικές και ό,τι άλλο σκαρφίζονται για να φανούν σούπερ διδάκτορες και παγκόσμιας πατέντας εφευρέτες.

Άλλη μία ερώτηση σου κάνω! Εάν έχετε γυναικολόγο που τα χέρια του είναι γεμάτα στο σφαγμένο αίμα εμβρύων επειδή σου λένε ότι ξέρεις η έκτρωση είναι επιβεβλημένη καθώς το έμβρυο μπορεί να πάσχει από την τάδε ασθένεια και τελικά σε πείθουν για να τα οικονομίσουν, πώς είναι δυνατόν ο Θεός να είναι κοντά και πάνω από τα χέρια αυτού του γυναικολόγου;

Πάρα πολλοί γυναικολόγοι κάνουν εκτρώσεις φίλε μου και είναι εγκληματίες για να τα οικονομάνε, αλλά και για να στηρίξουν φορολογικά τις τεράστιες κλινικές που έχουν υπό την ιδιοκτησία τους!!

Εγώ πλέον έχω καταλήξει, ούτε διδακτορικά ούτε μεταπτυχιακά ούτε διατριβές σε Αμερική και Αγγλία με συγκινούν, αλλά μόνο ένα πράγμα. Ο Ιατρός να έχει ευλάβεια, δηλαδή να είναι Ένθεος άνθρωπος και να μην έχει βάψει τα χέρια του με αίμα εμβρύου κάνοντας ούτε μισή έκτρωση!! Σε αυτόν έχω εμπιστοσύνη (και βρήκα πολύ προσφατα έναν Χριστιανό), όμως πάνω από όλα έχω εμπιστοσύνη στον Πανάγαθο Θεό που τα βλέπει όλα και τα δίνει προς το συμφέρον μας!!

Κάνε υπομονή αδελφέ μου όπως κάνω και εγώ, μετά 16 έτη γάμου (είμαι στα 46 μου) και με προσεχή και νηστεία και ο Θεός βλέπει τον αγώνα μας και Εκείνος θα καθορίσει την εξέλιξή μας.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20