Θαυμα Αγιας Ζωνης: “Την ημερα που την φορεσα εγινε η συλληψη της κορης μου”


Θαύμα της Αγίας Ζώνης της Υπεραγίας Θεοτόκου
(εκ της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου Αγίου Όρους)

Ακολουθεί η μαρτυρία – επιστολή:

Άγιοι Πατέρες,

 

Σας ευχαριστώ για την ευλογία που μου στείλατε, την κορδέλα διαβασμένη στην Αγία Ζώνη της Υπεραγίας Θεοτόκου. Την ημέρα που την φόρεσα έγινε η σύλληψη της κόρης μου, όπως μας είπε ο γιατρός, ο οποίος δεν γνώριζε για το ευλογημένο ύφασμα. Ο Θεός και η Μητέρα όλων μας να σας δυναμώνει και να σας φυλάει.

 

Εγώ και η οικογένειά μου σας ευχαριστούμε θερμά.

Φ. & Αντ.

 

9 Ιανουαρίου 2018

https://www.orthodoxianewsagency.gr/thaymata-agias-zonis/thayma-agias-zonis-tin-imera-pou-tin-foresa-egine-i-syllipsi-tis-koris-mou/

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20