Εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού


Ουράνιε Πατέρα μου, άκουσα πως ένας άγιος όταν έκανε την προσευχή του, δεν Σου ζητούσε τίποτε, παρά μόνο πρόφερε τα γράμματα της αλφαβήτου και Σού έλεγε τα εξής:

«Κύριέ μου, πάρε αυτά τα γράμματα και σχημάτισε Εσύ  όποια  λέξη θέλεις.

Θέλεις τη λέξη επιτυχία; Σ’ευχαριστώ, αλλά δώσε να μην κινδυνεύσω, εξαιτίας του εγωισμού πού μπορεί να μου φέρει.
http://dimitrisotiropoulosbooks.ecwid.com/
Θέλεις τη λέξη αποτυχία; Πάλι Σε ευχαριστώ και Σε παρακαλώ δος μου αντοχή κι ενίσχυσέ με να μην συντριβώ κάτω από το βάρος της.

Θέλεις τη λέξη υγεία; Θα Σε ευχαριστώ, γιατί είναι πολύτιμο αγαθό.

Θέλεις τη λέξη δοκιμασία; Θα Σε ευγνωμονώ, γιατί γνωρίζω ότι  όποιον αγαπάς δοκιμάζεις.»

Μετά από μία τέτοια προσευχή, Ουράνιε Πατέρα δεν ξέρω τι να Σού ζητήσω για την  ζωή μου. Συ μόνο γνωρίζεις τις πραγματικές μου ανάγκες, γιατί με αγαπάς περισσότερο απ’όσο αγαπώ εγώ τον εαυτό μου.

Ας γίνει το δικό Σου θέλημα κι όχι το δικό μου.  Αμήν!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20