Βαπτίσεις...εξπρές προς 1 ευρώ το λεπτό! Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά


Την εμπειρία της από τη βάπτιση της κόρης της,περιγράφει αναγνώστριά μας σε επιστολή που μας έστειλε.

Είναι απαράδεκτο στις δύσκολες εποχές που ζούμε να ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις κακές συμπεριφορές κάποιων ανθρώπων της Εκκλησίας που εννοείται ότι θα έπρεπε να έχουν μεγαλύτερη κατανόηση. Πρόσφατα βάφτισα την κορούλα μου….
. Αυτό το μυστήριο το περίμενα πως και πως και άργησε σχετικά να γίνει λόγω οικονομικών δυσκολιών.

Η εκκλησία της ενορίας μου βάφτιζε μόνον απογεύματα που ο σύζυγός μου δούλευε και έτσι επιλέξαμε κάποια άλλη. Δυστυχώς, όμως, από εκείνη την ημέρα δεν θυμάμαι και πολλά πράγματα όσον αφορά το μυστήριο της βάπτισης, γιατί έγιναν όλα τόσο αστραπιαία, ώστε δεν προλάβαμε να το χαρούμε ούτε εμείς ούτε οι προσκεκλημένοι μας.
Η διάρκεια ήταν 20-30 λεπτά το πολύ, ενώ της μεγάλης μου κόρης σχεδόν 1 ώρα (όχι στην ίδια ενορία).
Το κουτσούρεμα ξεκίνησε από την αρχή, αλλά το αποκορύφωμα ήταν όταν φτάσαμε στην κολυμπήθρα. Εκεί πραγματικά ένιωσα ότι έτρεχα σε κατοστάρι. Ο παπάς ζήτησε απ’ τον κόσμο να κάνει ησυχία, να προσευχηθούμε όλοι μαζί για τη μικρή μου, αλλά δεν νομίζω να πρόλαβε κανείς να προσευχηθεί τη στιγμή που εκείνος δεν διάβασε ούτε τα μισά από όσα έπρεπε. Για πότε με έστειλε να γδύσω το παιδί, για πότε το βούτηξε, πότε το έντυσα ούτε που κατάλαβα, όχι μόνον εγώ αλλά και όλος ο κόσμος που παρακολουθούσε. Το μόνο που θυμάμαι είναι το άγχος που μου δημιούργησε η βιασύνη του και τα νοήματα των νεοκόρων για το τι έπρεπε να κάνω στο επόμενο δευτερόλεπτο.
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2015/11/20_16.html
Κάποια στιγμή μου είπε «μην αγχώνεστε, σε 5 λεπτά τελειώνουμε», λες κι αυτό που κάναμε ήταν αγγαρεία ή του είχαμε πει ότι βιαζόμαστε. Εμείς το μόνο που του είχαμε ζητήσει ήταν να είναι λίγο προσεκτικός όταν βάλει τη μικρή στην κολυμπήθρα γιατί κάνει ένα κράτημα αναπνοής όταν κλαίει και αν της έμπαινε νερό ή λάδι στο στόμα μπορεί να μην μπορούσα να τη βοηθούσα αμέσως.

Παρόλα αυτά εγώ του απάντησα ότι εμείς δεν αγχωνόμαστε. Έχω παρακολουθήσει τόσες βαπτίσεις και έχω νιώσει τη χαρά που ξεκινάει πάντα από το χαμόγελο και την τρυφερότητα του παπά προς το παιδί σε αυτή την πρώτη του επαφή με τα θεία, εκείνος όμως συνέχισε να τρέχει το μυστήριο αγέλαστος, σοβαρός, κι όταν τελικά άφησε τη μκρή στους νονούς μας είπε ένα ξερό να σας ζήσει και εξαφανίστηκε μέσα στο Ιερό. Ούτε λέξη παραπάνω. Πότε να της κάνω μπάνιο, αν θα την κοινωνήσω, τίποτε. Οι νεοκόροι μας έδειξαν που να σταθούμε για να χαιρετήσουμε τους καλεσμένους μας κι αφού τελείωσαν γρήγορα-γρήγορα τις δουλειές τους μας είπαν να βγάλουμε τα πράγματά μας έξω και κλείδωσαν τον ναό.

Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο!! Θα έπρεπε να ντρέπονται.

Και φτάνω στο σημείο να αναρωτιέμαι, από τη στιγμή που δεν διαβάστηκαν τα λόγια που έπρεπε, αν το παιδί μου είναι βαπτισμένο. Έχει το δικαίωμα ο κάθε παπάς να κόβει λόγια από τα μυστήρια ανάλογα με τη διάθεσή του; Τι να πω;


Όσο για αυτό που λέει ο λαός «ο χρόνος είναι χρήμα», έχει απόλυτο δίκιο δυστυχώς!


Όταν πήγαμε πριν το μυστήριο να υπογράψουμε, ο παπάς ρώτησε: «Οι νονοί θα δώσουν κάτι για το ναό, για τους νεοκόρους;»


«20 ευρώ, αυτά έχουμε», απάντησαν εκείνοι.


Λ-Ι-Γ-Α!!! Τελικά, ήταν πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που περίμενε να πάρει. Μάλλον το μυστήριο από κάποιους πρέπει να κοστολογείται 1 ευρώ το λεπτό και άνω.

Λυπάμαι…Λυπάμαι πολύ που υπάρχει τόση αμαρτία σε αυτόν το χώρο, όπου εκατομμύρια κόσμος προσεύχονται στο Θεό και προσφέρουν από το υστέρημά τους πλέον για να ανάψουν ένα κεράκι.

Χαίρομαι όμως, γιατί ο Θεός έχει για στέγη του τις ανθρώπινες καρδιές και όχι τις εκκλησίες και έτσι κρατιέται μακριά από όλα αυτά και βλέπει!!! Ελπίζω!!!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20