ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΜΑΝΑ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!

"Όταν έμαθα πως πεθάνανε τα μωρά μου, είδα Την Παναγία μπροστά από τον Σταυρό να κλαίει...Τα παιδιά μου με ρώτησαν γιατί πρέπει να πάνε στρατό αφού όλοι οι φίλοι τους πήρανε αναστολή. Η απάντηση μου εμένα και του πατέρα τους ήταν:μέσα από τόσους μόχθους και τόσους πόνους καταφέραμε να σας μεγαλώσουμε. Τώρα εγώ δεν υπογράφω να σας δηλώσω τρελούς! Θα υπηρετήσετε την πατρίδα."
Τι θα μας δώσουνε οι πολιτικοί τώρα για παρηγοριά; Μια σημαία; Ε τότε εγώ νιώθω περήφανη που θα πάρω 2....."



Στο παραπάνω βίντεο που είδαμε εδώ,η τραγική μάνα κάνει τον σταυρό της,αποδεικνύοντας την βαθιά της πίστη.Με τα λόγια της,πιστοποιεί εξίσου και την αδιαπραγμάτευτη φιλοπατρία της.

Δύο χαρακτηριστικά στοιχεία των Ελλήνων της Κύπρου,σε πείσμα όσων τους θεωρούν "ξένους"!

Συγχαίρουμε την ΕΛΛΗΝΙΔΑ αυτή μάνα,που παρά τον αβάσταχτο πόνο της αισθάνεται υπερήφανη για τα παιδιά της,την ώρα που οι διάφοροι "αρμόδιοι" απλά...συλλυπούνται με κροκοδείλια δάκρυα!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Δημοσίευση σχολίου

ΩΦΕΛΙΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΕΣ

ΘΑΥΜΑΤΑ

 
Copyright © ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20